משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הפרסום של מותג הוודקה "ראשן סטנדרט". התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, מטופל במשרד מזה כשלוש שנים, אך לאחרונה יצא למכרז, במסגרתו התמודדו ארבעה משרדי פרסום. כידוע, על פרסום של אלכוהול הוטלו בשנים האחרונות שלל מגבלות, ולכן על התקציב התמודדו בעיקר חברות פרסום שמתמחות בייצור תוכן קריאטיבי, ביניהם פיץ' מקבוצת גיתם BBDO ומשרד whyworry של הפרסומאי גבי אטל.
המותג רוסקי סטנדרט מיובא לישראל על ידי חברת יורוסטנדרט. החברה משווקת אמנם מספר מותגי אלכוהול בארץ, אך מותג הוודקה זוכה למירב התמיכה הפרסומית.
כאמור, תקציב הפרסום של המותג טופל במשרד לעומק התודעה בשלוש השנים האחרונות, אך בהתאם למדיניות החברה הבינלאומית נדרש היבואן להוציא את התקציב למכרז.
מעין בלומברג, מנהלת השיווק של יורוסטנדרט, מסרה בתגובה כי "לאחר הליך תחרותי בו נדרשנו לבחון המשך התקשרות עם משרדי פרסום בהתאם לחוקי המותג הבינלאומיים, נבחר בפעם השנייה ברצף משרד לעומק התודעה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.