בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע הפרסומת של בזק אינטרנט באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, עם שיעורי זכירה הגבוהים ב 66% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות העומד על 9.5%.
זכורות ואהובות
בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת גם השבוע הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ בכיכובו של ישראל קטורזה, זה השבוע השני ברציפות. שיעור האהדה לפרסומת גבוה ב- 48% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.3%.
הקמפיין של בזק אינטרנט הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.5 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 514 (בהשוואה ל-468 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-42 מיליון שקל (תקציב זהה לשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.