בראש טבלת הפרסומות הזכורות, מדורגת השבוע הפרסומת של בזק אינטרנט באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. עם שיעורי זכירה הגבוהים ב 33% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות העומד על .9.6%. בראש טבלת הפרסומות האהודות, מדורגת גם השבוע הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ בכיכובו של ישראל קטורזה, זה השבוע השני ברציפות. שיעור האהדה לפרסומת נמוך ב-0.3% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.5%.
הקמפיין של בזק אינטרנט הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ- 1.4 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 510 (בהשוואה ל-514 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-43 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.