חברת Astute פרסמה הודעה כי היא רכשה את הפלטפורמה בשיווק למדיה חברתית Socialbakers. גורמים המקורבים לעסקה מעריכים כי החברה נמכרה תמורת 150 מיליון דולר.
סושיאל בייקרס היא פלטפורמת שיווק ברשתות חברתיות מבוססת בינה מלאכותית המשרתת כ-2,500 לקוחות, ואילו Astute מפתחת מערכות ניהול קשרי לקוחות.
בהודעה על הרכישה מסר מנכ"ל Astute כי "הקו שבין טיפול בלקוחות, חווית לקוח, ושיווק הופך מטושטש יותר ויותר, ומציג אתגרים אמיתיים בפני חברות. שילוב יכולות השיווק בסושיאל מדיה של סושיאל בייקרס עם מערכת קשרי הלקוחות של Astute לא רק שתאפשר ללקוחות שלנו להתגבר על האתגרים באפקטיביות רבה יותר אלא גם מהווה אבן דרך משמעותית בדרכה של החברה לספק פלטפורמת ניהול ללקוחות מקצה לקצה לה זקוקים סמנכ"לי הלקוחות על מנת להצליח".
מנכ"ל סושיאל בייקרס יובל בן יצחק מסר כי "הציפיות של הצרכנים לחוויית שירות לקוחות אחידה משמעותה שמותגים מחפשים פלטפורמה אחת לניהול 'מסע הלקוח' בכל נקודות הממשק איתו. אנו מתרגשים להצטרף ל- Astute ולספק למותגים פלטפורמת חוויית לקוח מאוחדת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.