איך מוכרים לציבור מועמד? וליתר דיוק, איך הקמפיינים של דונלד טראמפ וג'ו ביידן מנסים למכור את המועמדים שלהם לציבור הבוחרים האמריקאי? אלון זייפרט, אחד מאנשי הקריאייטיב הבכירים בישראל מתארח בפודקאסט "המדריך לטראמפיסט", ומדבר על המפגש בין עולמות המיתוג והשיווק לפוליטיקה. הסוד להצלחת הקמפיין, זייפרט מסביר - הוא להציג את המועמד הנכון בזמן הנכון. מסרים כמו אחדות, או מומחיות בניהול, פחות משרתים את טראמפ בימינו. אילו מסרים כן ישרתו אותו ואילו את ביידן? מה הוחרים מחפשים במנהיג שלהם? ואיך הפוליטיקאים בכלל יודעים זאת?
ועוד בפרק: אמירות הפוגעות בכבודם של חיילים אמריקאים שנפלו בקרב שבות לרדוף את הנשיא טראמפ, התמונה הכלכלית משתפרת, לשגריר ארה"ב בישראל יש בעל בית חדש, וקמפיין הבחירות מוביל לעוד איחוד מרגש, הפעם של הסרט "הנסיכה הקסומה"
עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה- RSS
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.