נערכים לסגר: משרד התקשורת הודיע היום למפעילים על צמצום העבודה בתקופת הסגר. על פי ההודעה מוקדי השירות יעבדו 8 שעות במקום 10 שעות שבשגרה. בנוסף מאפשר המשרד חריגה בזמני המענה כך ש-20% מהשיחות לא יעמדו ביעד הקבוע בחוק של 6 דקות מענה.
נציין כי החברות כבר מתורגלות וערוכות לספק שירות בדרך של עבודה מהבית. גם ללא הסגר החברות שחררו עובדים רבים לעבודה מהבית על רקע החשש מהדבקות ובידודים של עובדים. נדגיש כי בסגר הקודם חל ביקוש גדול בצריכת האינטרנט ולמרות שהמפעילים עמדו יפה בעומסים באופן יחסי, עדיין היו לא מעט מקרים שמפעילים לא גילו יכולת התמודדות מספקת, בעיקר בקרב חברות ה-isp.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.