תקציב הפרסום של בי-קיור לייזר, העומד על היקף של כ-7 מיליון שקל, עובר למשרד הפרסום שביט וזהו, שבבעלות הפרסומאי אסי שביט. התקציב טופל עד לפני שנה באמצעות משרד הפרסום m&c סאצ'י, וקודם לכן באמצעות y&r ישראל.
מדובר במכשיר לטיפול בכאבים שנובעים מבעיות אורטופדיות ומפציעות. את המוצר משווקת בישראל חברת אריקה כרמל, והפרזנטור שלו בשנים האחרונות הוא שחקן הכדורסל לשעבר מיקי ברקוביץ'.
משרד הפרסום 'שביט וזהו' הוקם לפני מספר שנים על ידי הפרסומאי אסי שביט, לשעבר סמנ"ל קריאטיב בגיתם. לפני מספר חודשים הצטרף למשרד כשותף רן אטלס, שמגיע מעולם המדיה.
בין תקציבי המשרד נמנים רשת יין בעיר, טרייד מוביל, בית השיטה, עבאדי ונוספים. לדברי שביט, "המטרה היא להפוך את בי-קיור לייזר למותג על. זהו מותג ישראלי שבו משתמשים כבר מאות אלפים בישראל, והוא כובש את הזירה הבינלאומית בתחום הכאבים והטיפול בפצעים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.