ממקאן ת"א לתפקיד ניהולי בסודה סטרים: לגלובס "נודע" כי זיו מאירי, סמנכ"ל קריאטיב במקאן ת"א, מונה למנהל התקשורת המותגית והקריאטיב בסודהסטרים. תפקידו של מאירי הוא חלק ממטה השיווק הגלובאלי של סודהסטרים והוא יהיה אחראי על פעילות הקראיטיב, הפרסום והתקשורת השיווקית תוך פיקוח על הקמפיינים הגלובאליים והמקומיים, הסוכנויות שאחראיות עליהם והפרילאנסרים.
הנהלת השיווק העולמית של סודהסטרים מנהלת מישראל את כלל פעילות השיווק של החברה ב-45 מדינות בהן היא פועלת, את הפעילות המותגית, הפרסומות, השקות של מכונות חדשות ומהדורות מיוחדות, זאת לצד קמפיינים חברתיים רבים למען כדור הארץ ולצמצום פערים חברתיים. המטה העולמי אינו עובד עם משרד פרסום קבוע, אלא עם צוותי משימה לפי כל פרויקט, והצוותים מורכבים מפרילאנסרים וסוכנויות קטנות. רק לאחרונה פרסמה בישראל סרטון למאבק באלימות מינית "והגדת לבנך" אשר חצה את רף המיליון צפיות תוך 24 שעות וקמפיין גיוס עובדים עם "ההר" ממשחקי הכס (ת'ור ביורנסן) בדיבוב גורי אלפי.
בסודהסטרים מרחיבים את השדרה הניהולית
מאירי כאמור שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל קריאטיב במקאן ת"א. מאירי עשה חלק ניכר מהקריירה שלו במשרד הפרסום אדלר חומסקי. לאחר מספר שנים הצטרף כשותף ומנהל קריאטיב למשרד הפרסום LEAD שבו שותף משרד אדלר חומסקי עם רמי יהודיחה, אך הרומן החזיק פחות משנתיים ומאירי הצטרף בתחילת 2019 למקאן.
מאירי איננו היחיד ממקאן שחוצה את הקווים: עינת בן חורין ,ששימשה כממנהלת אסטרטגיה במקאן, תנהל את מחלקת "Consumer insights" בסודהסטרים שעוסקת בתובנות צרכניות.
גיוס השניים הוא חלק ממהלך כולל של הרחבת השדרה הניהולית של החברה, שנהנית לפי הדיווחים האחרונים של פפסיקו לבורסה מכ-20% של צמיחה קבועה. בינואר האחרון נכנסה לתפקיד סמנ"כל השיווק הגלובאלית קרין שיפטר מאור, וכעת המחלקה מתרחבת. בנוסף למינויים של מאירי ובן חורין, מונה יועד נגרי, ששימש כ-4 שנים מנהל הדיגיטל של פיליפ מוריס, לתפקיד מנהל מחלקת Digital transformation. המחלקה עוסקת בהבנת הצרכנים דרך פלטפורמות ביג דאטא ונתונים. גליה טרנטו יערי מצטרפת כ-Project manager ותנהל פרויקטים שיווקים אל מול שווקי החברה.
הם מצטרפים אל מנהלת החדשנות המוצרית הגלובאלית ליאת קפלן, שאחראית על השקות המוצרים החדשים בעולם, לשעבר ממערך השיווק של תנובה, ואל יעל פדהצור-לבנה, מנהלת התקשורת ויחסי ציבור הגלובליים. שתיהן נכנסו לתפקידן לפני כשנתיים.
קרין שיפטר מאור מסרה בתגובה: "מטה השיווק העולמי של סודהסטרים מתרחב ואני שמחה כי אנשי שיווק מוכשרים וערכיים מצטרפים לשורותינו. יחד, נעשה דברים גדולים כדי להפוך את צריכת המשקאות לטובה יותר עבור כדור הארץ ועבור הצרכנים שלנו ב-46 מדינות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.