גם השבוע הפרסומת של HOT, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשתתפות השחקנית גל גדות, כובשת את פסגת הפרסומות הזכורות, אם כי שיעורי הזכירה לפרסומת (6.9%), עדיין נמוכים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 9.4%.
בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע הפרסומת של פלאפון באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, עם שיעור אהדה של 21.2%, הנמוך מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות העומד על 21.6%.
הקמפיין של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.2 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה,כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 416 (בהשוואה ל-628 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ- 31.5 מיליון שקל (נמוך מהשבוע הקודם שעמד על 40 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.