אפליקציית אינסטגרם, שהפכה כל אדם עם סמארטפון לצלם חובב והשפיעה דרמטית על האופן שבו אנחנו מתקשרים וצורכים - חוגגת השבוע עשור להשקתה.
היא יצרה קבוצה של משפיעני רשת שהתמחו בלכידת הפריים הנכון; חלקם גובים יותר ממיליון דולר כדי לפרסם תמונה בודדת. היא גרמה וגורמת לאנשים רבים לחשוב לאן כדאי לטוס (זוכרים?) ובאיזה מסעדה לאכול (שכחתם!) - לא בגלל היעד או המזון. בגלל התמונה.
הדור שגדל עם מסך ביד מעדיף מסרים ויזואליים, ואינסטגרם מתאימה להם כמו כפפה ליד. אפילו ה"פיד" איבד בשלב מסוים את זוהרו לטובת היהלום שבכתר - סטוריז' שנמשכים עד 15 שניות. לא טוב לכם? דפדפו הלאה.
ב-2012 נמכרה אינסטגרם לפייסבוק תמורת מיליארד דולר, ובדיעבד מדובר במחיר מבצע. הרשת האחות של פייסבוק הצליחה לחמוק (בשלב זה?) משורת השערוריות שליוו את הבייבי של מארק צוקרברג. בימים אלה היא מתמודדת עם תחרות מצד טיקטוק. אם מניחים שכמות השעות ביממה מוגבלת, הקרב צפוי להיות מעניין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.