התאוששות בשוק הפרסום הדיגיטלי מובילה את חברת הטכנולוגיה פריון להעלות את התחזית השנתית שלה.
פריון מספקת פתרונות בתחומי החיפוש באינטרנט והפרסום הדיגיטלי. החברה מצפה להציג בשנת 2020 הכנסות של 290-300 מיליון דולר, לעומת התחזית הקודמת להכנסות של 276-286 מיליון דולר ובהשוואה להכנסות של 261 מיליון דולר שרשמה בשנת 2019. בכך תסתיים השנה עם צמיחה של כ-13% בהכנסות.
ה-EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) יסתכם בשנה זו ב-25-27 מיליון דולר, לעומת התחזית הקודמת ל-20-22 מיליון דולר. מדובר על ירידה של כ-20% לעומת ה-EBITDA שנרשם ב-2019.
המשמעות של התחזיות המעודכנות היא שהמחצית השנייה של 2020 צפויה להיות משופרת לעומת המחצית הראשונה של השנה. מחצית זו גם כוללת את תרומת רכישת PubOcean הבריטית, שפיתחה פלטפורמת המלצות תוכן וניתוח מקורות הכנסות בזמן אמת, רכישה עליה דיווחה החברה בחודש יולי.
לדברי מנכ"ל פריון, דורון גרסטל, "הגורם המרכזי להעלאת תחזית ההכנסות ורווח ה-EBITDA המתואם הוא המגמה המעודדת בפעילות הפרסום. מאוחר יותר החודש נדווח בהרחבה על תוצאותינו הכספיות וההתפתחויות בפעילותנו". דוחות פריון לרבעון השלישי יפורסמו ב-28 באוקטובר.
פריון נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב לפי שווי של 180 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.