קשת מעלה את מחירי החסויות בתוכנית "הזמר במסיכה" בכ-30% - כך נודע ל"גלובס". במחירי הפרסום של התשדירים, המחושב לפי עלות לנקודת רייטינג, לא יחול שינוי.
בין מחירי חסויות למחירי תשדירי פרסום יש הבדל משמעותי: מחיר תשדירי הפרסום מחושב לפי עלות לנקודת רייטינג ולכן כשהתוכנית זוכה לרייטינג גבוה' המשמעות היא שכל נקודת זמן בה שווה לגוף המשדר יותר.
הרייטינג אמור לשקף את החשיפה של התוכן או הפרסום לבתי אב (או לעיניים צופות) ולכן ככל שהרייטינג גבוה יותר המחיר האבסולוטי של הזמן גבוה יותר - מה שמקצר את משך הקמפיינים באופן משמעותי. בכל הקשור לחסויות המצב שונה: המחיר של חסות הוא תמיד "פיקס פרייס" שמותאם מראש להערכות המוקדמות של הערוץ, בנוגע להצלחת התוכנית.
תיקון המחיר של החסויות כלפי מעלה מבהיר עד כמה אף אחד בשוק - לרבות בקשת עצמה - לא העריך את ההצלחה של התוכנית 'הזמר במסיכה' מרושמת מאז השקתה נתונים המזכירים את ימי ערוץ 2 העליזים עם רייטינג שמגרד את ה-30%.
מה שמשמעותי לא פחות במקרה זה, הוא שבניגוד לרוב תוכניות הריאליטי שרושמות בשידורים הראשונים רייטינג גבוה ביחס לעצמן שהולך ויורד לקראת האמצע ועולה שוב בשלבים האחרונים, "הזמר במסיכה" עושה דרך הפוכה, ובינתיים הרייטינג שלה מטפס מתוכנית לתוכנית. הערכת החסר הביאה לכך שהחסויות תומחרו נמוך יחסית והפכו את החסויות בתוכנית לזולות ביותר בטלוויזיה. כעת עלות החסות בתוכנית עומדת על 20 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.