חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, השיקה היום (ב') בישראל את הדור החדש של פיג'ו 208. לראשונה במותג רכב כלשהו בישראל הושקה המכונית במקביל בגרסת בנזין ובגרסה חשמלית לגמרי. המכונית גדולה ומרווחת מקודמתה, ניצבת על פלטפורמה חדשה ומצוידת במערך פיקוד דיגיטלי עם ערכה מקיפה של מערכות בטיחות אקטיביות בכל הגרסאות. רמת האבזור הספורטיבית GT-LINE כוללת גם צביעה בשני גוונים, חישוקים מיוחדים ועוד. גרסת הבנזין מצוידת במנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין שמייצר 130 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית בת 8 מהירויות. היא מאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות.
הגרסה החשמלית מצוידת במנוע בהספק 136 כ"ס ובסוללה בקיבולת 50 קילוואט-שעה, שמספקת טווח של עד כ-340 קילומטרים בין טעינות על פי תקן WLTP המחמיר. הגרסה החשמלית מאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-8.1 שניות ותומכת בטעינה מהירה. גרסה זו נמכרת עם אחריות של 8 שנים או עד 160 אלף קילומטר על הסוללה. המחיר של גרסת הבנזין נע בין כ-119 ל-125 אלף שקל בהתאם לרמת האבזור. המחיר של הגרסה החשמלית תחיל בכ-153 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.