הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ כובשת את פסגת הפרסומות הזכורות, אם כי שיעורי הזכירה לפרסומת (6.8%), עדיין נמוכים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 9.4%.
בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע הפרסומת של פריגת באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי, עם שיעור אהדה של 18.5% הנמוך מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות העומד על 21.4%.
זכורות
הקמפיין של משרד הבריאות הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.9 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 483 (בהשוואה ל-416 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ- 33 מיליון שקל (גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 31.5 מיליון). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.