"השבת אמון הלקוחות הוא האתגר החשוב ביותר שעומד לפנינו, שכן ללא לקוחות נאמנים ומתמידים אין לחברה זכות קיום", כך כתב היום יו"ר אל על הנכנס, דוד ברודט, במכתב לעובדי החברה.
לצד המינוי של ברודט, אושר אתמול גם מינוי שאר חברי הדירקטוריון שמבקש למנות בעל השליטה החדש בחברה, אלי רוזנברג: פרופ' גבריאלה, עמיקם בן צבי, דורון כהן, ג'ייסון גרינבלט וקברניט מוטי אנגלמן.
"כבר שמונה חודשים שאל על אינה מתפקדת באופן סדיר, כפי שעשתה בכל שנות קיומה", כתב ברודט. "הממשלה התירה את פתיחת נתב"ג ב-15 לאוקטובר, ועכשיו עומדת בפנינו משימה אדירה והיא החזרת החברה למסלול. האתגר המיידי והראשון הוא השלמת מתווה הסיוע וגיוס החוב ואנו פועלים במרץ על מנת להגיע להסכמות עם הגורמים המממנים.
"השבת אמון הלקוחות הוא האתגר החשוב ביותר שעומד לפנינו, שכן ללא לקוחות נאמנים ומתמידים אין לחברה זכות קיום. הדרך לעשות זאת מחייבת את כולנו, בכל תפקיד בחברה, לייצר הצעת ערך משופרת, בעידן של תחרות גוברת, ביום שאחרי מגפת הקורונה. אנו ניצוק תוכן של ממש לציפיות הלקוח ונממש אותן בצורה מיטבית. מטרתנו היא שמטוסי אל על יצאו בזמן, יגיעו בזמן, בביטחון, בבטיחות והיום גם בבריאות, והכל תוך מתן שירות מוקפד ואיכותי לנוסעים. אנו חייבים להבטיח כי אל על תהיה הבחירה הראשונה של כל לקוח מישראל ואליה וכך נרחיב את מעגלי הלקוחות שלנו, בעם היהודי ובעולם בכלל".
ברודט התייחס לאתגרים הנוספים שמגפת הקורונה העולמית מציבה בפני חברת התעופה. "אל על שבה באיטיות לטוס במספר קווים. אבל מכאן ועד להתאוששות וחזרה להיקפים של למעלה ממאה טיסות ביום, הדרך רבה. בכדי שאל על תשוב להיקפי הטיסות של העבר נדרשים כמה יעדים - עולמיים וישראליים: צריך להתגבר על הנגיף ולייצר רמת תחלואה נמוכה יחד עם קטיעה מהירה של שרשראות ההדבקה; צריך להגיע להבנות ולהסכמות על מעבר של אזרחים בין המדינות ללא חובת בידוד אך עם הקפדה על בדיקות ומידע מהיר במקרה של הדבקה; צריך למסד את הרגולציה לכל תהליכי טיסה; ולבסוף: נדרש לייצר ביקושים גבוהים של הלקוחות".
בנוסף, ברודט התייחס גם לתוכנית ההתייעלות, שנדרשת אל על לבצע כחלק ממתווה הסיוע של משרד האוצר. "משימה חשובה וקשה עד מאוד העומדת בפנינו היא יישום קפדני ומלא של תוכנית ההתייעלות. תוכנית זו היא המפתח ליכולת שלנו להתמודד עם 'אריות התעופה' העולמית ולעשות זאת בצורה שתבטיח עתיד בטוח לאל על ולאלפי בתי אב המתפרנסים ממנה. יישום תוכנית ההתייעלות הוא תהליך כואב וקשה אך אנו נדאג כי הוא ינוהל בהוגנות ובשקיפות מלאה".
היום שלחה בעלת השליטה הקודמת של אל על, תמי מוזס-בורוביץ', מכתב פרידה לעובדי החברה עם החלפת הדיקרטוריון. "עברנו יחד כברת דרך ארוכה, צעדנו יחד להישגים, צלחנו יחד קשיים. אני מבקשת להודות לכולכם באופן אישי באירוע המורכב אליו נקלעה אל על בחודשים האחרונים", כתבה מוזס בורוביץ' במכתב לעובדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.