היקף הניודים בשוק הסלולרי בחודש אוקטובר האחרון הושפעו מהסגר בעקבות הקורונה. למרות הסגר את הטבלה המשיכה להוביל חברת WE4G מבית אקספון עם 4,200 ניודים (מצטרפים חדשים מינוס נוטשים). בחודשים ללא סגרים רשמה החברה היקף ניודים כפול.
שניה בטבלה נמצאת חברת פרטנר שהצליחה לגייס 3,750 מנויים, ופלאפון אחריה עם 750 מנויים חדשים שהתניידו אליה.
כל המפעילים הבאים ברשימה רשמו ניוד שלילי כלומר יותר לקוחות נטשו לחברות מתחרות מאשר הצטרפו. המפעילות הווירטואליות רמי לוי סלולר ו-019 מובייל רשמו ניוד שלילי של כמה מאות לקוחות כל אחת.
סלקום איבדה 1,600 מנויים, וחברת-הבת שלה גולן טלקום איבדה קרוב ל-2,000 מנויים שנטשו. את הטבלה חותמת הוט מובייל שאיבדה 4,400 מנויים.
צפוי כי כעת עם הפתיחה ההדרגתית של פעילות המסחר, יחזרו הניודים בשוק לרמתם הרגילה, תוך כדי ציפייה לתחרות סביב שירותי הדור החמישי שהמפעילים מתחילים להדגיש בפרסומיהם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.