הפרסומת של משרד הבריאות, באמצעות לפ"מ, מדורגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות, אם כי שיעורי הזכירה לפרסומת (5.3%), עדיין נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 9.0%.
זכורות 4.11
בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, עם שיעור אהדה של 16.9% הנמוך מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 21.2%.
הקמפיין של משרד החינוך - הכיתה הדיגיטלית, באמצעות לפ"מ, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.3 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 321 (בהשוואה ל-346 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-26 מיליון שקל (גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 23 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.