שילוט קירות זו קטגוריה בתחום שילוט החוצות המשמשת לרוב קמפיינים מתחום האופנה, אולם בימים האחרונים עלה קמפיין שכל תכליתו הפגנת הערצה לראש הממשלה בנימין נתניהו.
השילוט המאוד חריג מורכב משני חלקים: תמונת ענק של נתניהו ומעליה הכיתוב "אהוב שלנו". בצד השני נכתב טקסט המהלל את נתניהו והישגיו, תוך הבעת "שלמי תודה" על פועלו וחזונו.
את הקמפיין, שיימשך כעשרה ימים, מממן גורם מחו"ל שמתעקש להישאר אנונימי. לפי ההערכות בשוק, עלות הקמפיין עומדת על כ-200 אלף שקל.
הכיתוב "אהוב שלנו" על גבי שלט מהקמפיין האנונימי להאדרת בנימין נתניהו / צילום: גלובס
הקמפיין עלה רק על גבי שילוט של חברת נובה - חברה צעירה בבעלות הגר ויניקוב שהוקמה לפני 4 שנים ומשווקת שילוט קירות בתל אביב וירושלים. לדברי ויניקוב, מי שיצר איתה את הקשר התעקש על אנונימיות מוחלטת, והייתה זו היא שחיברה אותו עם משרד הפרסום "פרסומי ישראל" שיצר והפיק את הקמפיין - וגם בנה אתר אינטרנט שמלווה אותו, בו אפשר להגיב ולהעלות חומרים גם לאחר שהקמפיין יורד.
משרד הפרסום "פרסומי ישראל" כבר סיפק בעבר שירותים לקמפיין שעורר בעבר רעש תקשורתי - ולא לטובה: הקמפיין ההומופובי של עמותת נועם שעלה בתקופת הבחירות ב-2019 תחת הסיסמה "ישראל בוחרת להיות נורמלית". כמו כן, המשרד סיפק שירותים לגורמים פוליטיים נוספים מכל גווני הקשת.
כאמור, מדובר בקמפיין חריג מאוד ביחס לקמפיין עם מסר פוליטי. עם זאת, בחברת השילוט מדגישים כי לנתניהו לא היה קשר להפקת הקמפיין, וטוענים כי כאשר אנשים מטעמו התקשרו להביע תודה, לא נמסר גם להם מי עומד מאחורי הקמפיין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.