שינויים במערך הפרסום של חברת קרסו: לגלובס נודע כי תקציב המדיה של הקבוצה בהיקף 15 מיליון שקל חוזר לחברת סמארט מדיה מקבוצת פובליסיס. התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב, שרוכש חלק ניכר מתקציבי המדיה שלו באמצעות יוניברסל מקאן.
עבור עמי קדם ,מבעלי סמארט מדיה, מדובר בסוג של סגירת מעגל. התקציב התחלק בעבר בין סמארט מדיה שרכשה את הפרסום של הקבוצה בעיתונות בשילוט וברדיו, ואילו בידי ענבר+מרחב הופקד תקציב הטלוויזיה. ב-2017 החליטה קרסו לרכז את כל תקציב המדיה שלה בבית אחד והעבירה את התקציב לענבר+מרחב.
המהלך הפתיע את מי שהכיר את מערך הכוחות בקבוצת קרסו ואת אופן בו ניהלה את תקציבי הפרסום והמדיה. תקציבי העיתונות, השילוט והרדיו נוהלו מ-2013 עד 2017 בחברת סמארט מדיה, שאחד מבעליה הוא עמי קדם. קדם, איש מדיה ותיק, צמח בעיתונות ונחשב לא רק לאחד הרוכשים החזקים בתחום, אלא גם לחבר קרוב של מנכ"ל קרסו, איציק וייץ. עם זאת, סמארט לא איבדה לגמרי אחיזה בתקציבי המדיה של החברה והמשיכה להיות אחראית על תקציב רשת האופנועים "מטרו" שבבעלות קבוצת קרסו.
קבוצת קרסו מייבאת את מותגי הרכב רנו, אינפניטי וניסאן. מערך הפרסום של הקבוצה מורכב ממשרד הפרסום ענבר-מרחב ומסוכנות טוויסטד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.