אפליקציות לניהול משימות מתאימות לצרכים שונים. לא צריך לבחור אפליקציה אחת. רצוי ומומלץ לנסות את כולן: אחת יכולה להיות טובה לעבודה, אחרת ללימודים, ושלישית לניהול ענייני הבית.
1. Google Tasks, המתממשקת ישירות לג'ימייל, היא האפליקציה הכי פשוטה לשימוש, עם הכי מעט פיצ'רים. טובה למי שזקוקים אך ורק לרשימות-עשה (To-Do-List) ומאפשרת להוסיף משימות משנה לכל משימה.
2. גוגל Keep היא אפליקציה פשוטה, יעילה ונעימה לשימוש, גם במחשב, גם בנייד וגם מתחברת/מתממשקת לג'ימייל. טובה לכל סוגי התזכורות: פתקים, רשימות, תזכורות מוקלטות, ציורים ותמונות.
3. אפליקציית Trello מיועדת לניהול של תזכורות, פתקים ורשימות-עשה (To-Do-List) מורכבות. בזכות ריכוז הפתקים ב-"לוחות", היא אופציה נהדרת למי שמנהל משימות עשירות, לבד או בצוות.
4. אפליקציית Any.do מתאימה למי שצריכים לנהל משימות רבות ומורכבות, בבית ובעבודה, במקום אחד. טובה גם לתזכורות בווטסאפ ואפילו סידור אוטומטי של רשימות קניות. הקאץ': לא חינמית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.