בימים האחרונים פורסמה בפייסבוק מודעת דרושים באתרים ייעודיים לחיפוש עבודה, הנושאת את הכותרת Hey Daddy המבקשת לגייס "מנהל משרד למשרת אב". בצד דרישות התפקיד מצוין כי למשרד הפרסום moosh דרוש מנהל עם זיקה חריפה לשיווק סושיאל למשרת אב "מישהו שיהיה הלב של המשרד ויגיע בשעות עבודה נוחות של 09:00 - 15:00 כזה- קיצר משרה שהיא חלום".
מדובר במשרד פרסום צעיר, בן שנתיים בלבד, המתמחה בשויווק דיגיטלי, שהחליט לחפש מנהל/ת משרד למשרה חלקית וכדי לבלוט עשה שימוש במונח השחוק והשגור משרת אם. רק הפוך. מאחורי המשרד עומד מושיקו ויצמן, איש פרסום צעיר בן 29 שעבד בעיקר במשרדים קטנים כמו לם שפי מרגלית החיפאי, והחליט לפני שנתיים להקים משרד משל עצמו.
ענת ביין-לובוביץ
מצנח הזהב
עמר בר-לב, לשעבר מפקד סיירת מטכ"ל וח"כ, מונה ליו"ר חברת הסטארט-אפ Vootto, הפועל בתחום סינון וטיהור האוויר. החברה נוסדה ע"י נוסדה על-ידי המנכ"ל רון אייל והשותפים צח גבאי ושולי אייל.
חדשות טובות
קבוצת פובליסיס "תשתלט" על ברייק הפרסומות, כך שלקוחותיה יתאימו עצמם למסר המלחמה באלימות. במשתתפים: מאזדה, ישראכרט, הראל, קניוני עזריאלי, שטראוס, ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.