סיפור הפרויקט:
עו"ד גדיאל בלושטיין, ממשרד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', מספר איך התחברו שני בניינים לפרויקט אחד: "מורכבות העסקה נובעת מכך שבעת תחילת המשא ומתן, עוד לא התגבשה המחשבה התכנונית בועדה המקומית רמת גן שיש לאחד מגרשים על מנת לתכנן טוב יותר ויעיל יותר את השטח.
"לכן, כל בנין חתם באופן עצמאי עם היזם, ורק אז הבאנו את שני הבניינים הקיימים כפרויקט אחד, ובמחשבה תכנונית אחת, לאישור הוועדה המקומית. הוועדה המקומית קלטה את היתרונות ביצירת פרויקט אחד עם מחשבה תכנונית אחת, ואישרה אותו".
צירוף שני המגרשים יצר אפשרויות בנייה נוספות ובמיוחד הקל בנושא החניה.
רחוב י"א באדר 15, רמת גן / צילום: איל יצהר
התמורה ליזם:
המצב החדש: בניין בן 8 קומות + קומת קרקע וקומת גג חלקית. שני מרתפי חניה (בחניון משותף עם י"א באדר 17), הכוללים 40 חניות, מתוכן שמונה במכפילי חניה. בסה"כ יהיו בבניין 19 יח"ד, מהן שתי דירות בקומת הקרקע ואחת בקומת הגג. שש דירות חוזרות לבעלי הדירות ואת השאר יוכל היזם למכור.
התמורה לדיירים:
דירה חדשה, גדולה ב-23 מ"ר, עם מרפסת של עד 12 מ"ר וחניה.
לו"ז:
ההסכם עם היזם נחתם בשנת 2014 ואושר ב-2019. בגלל מחלוקת סביב היטל השבחה התעכב ההיתר וניתן לאחרונה. פינוי הדיירים מתוכנן לחודש ינואר הקרוב.
היזם: תמ"א 38 י"א באדר רמת גן בע"מ (יובל שלומי).
הקבלן: יובל שלומי
אדריכלית: ענת פרנקל
המצב הקיים: מבנה בן 3 קומות ובו 6 יח"ד בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.