חברת דלק מוטורס השיקה בישראל את הדור החדש של מכוניות הקופה, ב.מ.וו סדרה 4. הסדרה מבוססת על פלטפורמת ב.מ.וו 3, אולם היא מציע כיול יותר ספורטיבי, מרכב נמוך יותר וגוף רחב יותר.
המכונית גדולה משמעותית מהסדרה היוצאת וניצבת על בסיס גלגלים של 2.85 מ'. תא הנוסעים מצויד במערך הדיגיטלי העדכני של ב.מ.וו כולל לוח מחוונים ומסך מולטימדיה על בסיס לוחות LCD גדולים.
המכונית משווקת בשלב הראשון בשלוש גרסאות: 420 עם מנוע 2 ליטר טורבו בהספק 184 כ"ס, שמאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות; גרסת 430 עם מנוע 2 ליטר טורבו בהספק 258 כ"ס, שמאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות; וגרסת M440 עם הנעה כפולה, מנוע 3 ליטר טורבו בהספק 374 כ"ס ותאוצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות.
כל הדגמים משווקים כסטנדרט ברמת הגימור M-SPORT שכוללת עזרים אווירודינמיים חיצונים, חישוקי ספורט רחבים ריפוד עור ועוד. במחירים מתחילים ב-425 אלף שקל לדגם ה-420 ומגיעים עד 589 אלף שקל לדגם ה- M440
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.