חברת WE4G מבית אקספון שבבעלות חזי בצלאל היא המנצחת הגדולה של 2020 בניודים בסלולר, זאת בעקבות צירופם של 72 אלף מתניידים שעברו אליה מהמתחרים. זו השנה השלישית ברציפות שהחברה מסיימת עם היקף המתניידים הגבוה ביותר.
יחד עם זאת, בעקבות השינויים באקספון, והעובדה שהחברה נכנסה למהלך של בחינה מחדש של העבודה מול המשווקים, התוצאה בחודש דצמבר האחרון היא רעה מאוד מבחינתה ומעידה על כך שהחברה בוחנת כיצד להמשיך ולמכור. את דצמבר החברה סיימה עם גיוס שלילי של 500 לקוחות, ונדמה כי מיום כניסתה לשוק באמצע 2017 החברה לא חוותה אירוע כזה.
במקום השני בטבלת הניודים ניצבת פרטנר בפער ניכר עם 25.5 אלף ניודים. מהנתונים ניתן ללמוד כי בגלל הקורונה היקף הניודים הכולל היה נמוך, אבל עדיין עבור פרטנר זהו נתון מעודד, מכיוון שבעשור האחרון היו שנים שבהן החברה הובילה בניודים השליליים, כלומר יותר לקוחות נטשו אותה למתחרים מאשר עברו אליה.
את חודש דצמבר פרטנר מסיימת עם גיוס חיובי של 5,600 לקוחות, כנראה גם על רקע המחיר שמציעה החברה-הבת 012 שמכרה חבילות גדולות ב-29.90 שקל לחודש.
פלאפון מסיימת את השנה עם 5,400 ניודים, ואת חודש דצמבר היא מסיימת עם 2,500 ניודים. אחריה בטבלה השנתית ניצבת טלזר עם ניוד שלילי של 1,800 לקוחות ו-500 לקוחות נוטשים בחודש דצמבר.
רמי לוי סלולר איבד ב-2020 3,500 לקוחות שנטשו, תוך שבחודש דצמבר הוא מאבד 250 לקוחות.
סלקום מסיימת את השנה עם מספר נטישות שמסתכם ב-25.7 אלף ניודים שליליים. בחודש דצמבר החברה שיפרה את מגמת הנטישות ועברה לגיוס חיובי של 4,200 מצטרפים.
הוט מובייל איבדה ב-2020 34 אלף לקוחות שהתניידו לחברות מתחרות, ובחודש דצמבר היא רשמה 6,000 מנויים נוטשים.
גולן טלקום סוגרת את הטבלה עם 40 אלף נוטשים ב-2020, ואת חודש דצמבר עם 5,300 נטישות.
היקף הניודים הנמוך מעיד על כך שהקורונה השפיעה משמעותית על המוטיבציה של הלקוחות לעבור מחברה לחברה, וייתכן כי המגמה היא כזו שהלקוחות פשוט כבר לא עוזבים חברה כאשר הפערים בין המחירים הם כל-כך נמוכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.