חברת האינטרנט פריון נטוורק שהודיעה אתמול על כוונה לגייס 50 מיליון דולר, השלימה את תמחור ההנפקה והגדילה את היקף הגיוס ל-57.4 מיליון דולר.
פריון, העוסקת בתחומי החיפוש באינטרנט והפרסום הדיגיטלי, פרסמה במקביל נתונים ראשוניים חיוביים מדוחות 2020 לקראת ההנפקה. הגיוס בוצע במחיר של 11.5 דולר למניה, נמוך ב-17.6% ממחיר הנעילה האחרון, וככל הידוע זכה לביקושים גבוהים מאוד של למעלה מ-350 מיליון דולר. סכום הגיוס, 57.4 מיליון דולר, עשוי לגדול ב-8.6 מיליון דולר נוספים משום שלחתמים (אופנהיימר, סטיפל, Roth Capital ו- Lake Street) ניתנה אופציה ל-30 יום לרכוש מניות נוספות במחיר ההנפקה. המניות החדשות שהונפקו (לפני מימוש אופציית החתמים) יהוו 15.7% מהון המניות של פריון לאחר ההנפקה.
לקראת ההנפקה פרסמה פריון נתונים ראשוניים לשנת 2020: השנה הסתיימה עם הכנסות של 320-325 מיליון דולר, גבוה מהתחזית המוגבהת שפורסמה לאחרונה, ודיברה על הכנסות של 310-315 מיליון דולר. ה- EBITDA המתואם ב-2020 היה 32-32.5 מיליון דולר, והרווח הנקי למניה ( Non-GAAP ) הסתכם ב-80-82 סנט. הנתונים שפורסמו משקפים צמיחה של כ-24% בהכנסות לעומת שנת 2019, לצד EBITDA ורווח נקי למניה בהיקפים דומים לשל 2019.
פריון נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי של 409 מיליון דולר. המניה הייתה היום בהפסקת מסחר בבורסה בתל אביב עד להשלמת תמחור ההנפקה.
את פריון ייצגו בעסקה ד"ר שחר הדר, רונן בצלאל ואלעד זיו ממשרד מיתר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.