למרות הסגר המתמשך, הימים האחרונים מביאים איתם מספר לא מבוטל של פרסומות חדשות, חלקן מצליחות השבוע להתברג יפה בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות.
אומנם צמרת הדירוג לא משתנה השבוע - הפרסומת של ביטוח ישיר היא הכי זכורה, והפרסומת של משרד הבריאות הכי אהובה - אך בהמשך הדירוג משולבות שלל פרסומות חדשות: שירותי בריאות כללית, שבאמצעות משרד גליקמן-שמיר-סמסונוב מעלה קמפיין שעושה פרפרזה לשיר "למה לא סיפרת"; תנובה, שבאמצעות מקאן תל אביב מעלה קמפיין ותיק בכיכובו של רשף לוי להשקת טעם חדש; max, שעלו באמצעות מקאן תל אביב עם קמפיין לתמיכה בתוכנית max Back; אסם, שבאמצעות מקאן תל אביב עלו עם קמפיין לבמבה בכיכובו של הזמר שלומי שבת; וקבוצת שופרסל, שתומכת בשני המותגים שלה בסרטון אחד, באופן המזכיר מאוד את הסרט האייקוני מתקופה מוקדמת יותר השנה של נייקי.
מבין הפרסומות החדשות, הפרסומת שזוכה לאהדה הגבוהה ביותר היא הפרסומת לאסם, שמשיגה שיעורי אהדה דומים מאוד לזו של פריגת. הפרסומת בכיכובו של שלומי שבת לוחצת על כל האלמנטים המבטיחים אהדה: זמר מוכר ואהוב, הומור עם טאצ' עדכני הקורץ לחיים בזמן המגפה, המשולבים עם נוכחות מאסיבית במדיה.
הפרסומת של פריגת, שמופיעה כבר שבוע שני בדירוג הכולל, משפרת מיקום בדירוג האהדה הודות לשימוש הקבוע בפרזנטור שלום מיכאלשווילי וההומור הייחודי של הפרסומת.
בפרסומת של שירותי בריאות כללית בחרו ללכת על קו שונה מאוד גם מהקו המסורתי הילדותי בכיכובו של "חמודי" המאפיין אותם - שונה גם מהקו של קופות-החולים האחרות. בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, אומנם הקפידו לשמור על קו הומוריסטי, אבל חיברו אותו לז'אנר מחזות הזמר. בניגוד לרוב הפרסומות המזמרות, במקרה הזה השיר שנוכח מאוד, משרת את הקו ההומוריסטי ומחזק אותו.
אל גל הקמפיינים החדשים צפוי להיכנס בשבוע הבא הקמפיין של 9 מיליון בגלגולו החדש תחת 9, ואודי כגן הפרזנטור החדש ינסה להיכנס לתוך הנעליים הגדולות שמשאירה שני כהן. הקמפיינים בכיכובה היו מהבולטים בעשור האחרון בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. האם כגן בדרך לשחזר את ההישגים? תשובות בדירוג הבא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.