קבוצת כלמוביל הודיעה היום (ב') רשמית על כוונתה להתחיל בחודש הבא את שיווק מותג היוקרה GENESIS של קבוצת יונדאי.
המותג ישווק מאולם תצוגה חדש שמוקם למטרה זו בהרצליה פיתוח ויכלול כבר משלב הראשון ארבעה דגמים: ג'נסיס G70, שמיועד להתחרות בפלח הקומפקט ספורט-סדאן (ב.מ.וו 3, מרצדס C וכו'); ג'נסיס G80, שמתחרה בפלח של מכוניות היוקרה בגודל בינוני (ב.מ.וו 5, מרצדס E וכו'); ג'נסיס G 90, לימוזינת הדגל של המותג באורך של יותר מחמישה מטר שאמורה להתחרות בפלח מכוניות הפאר הגדולות (ב.מ.וו סדרה 7, מרצדס S וכו'); ורכב הכביש-שטח הגדול GV80.
בהמשך השנה יגיע עם קרוס-אובר קומפקטי יותר.
המחירים טרם נחשפו אולם הם אמורים להציע יחס גבוה מאוד של מחיר לאבזור וטכנולוגיות מתקדמות. המותג ינוהל בישראל על ידי דנה רביד מנחם, שהייתה בחמש השנים האחרונות מנהלת מותג מרצדס בכלמוביל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.