יום לאחר פרסום העסקה במסגרתה קמעונאית האונליין אסוס רוכשת את טופשופ ומספר מותגים נוספים מקבוצת ארקדיה בתמורה לכ-300 מיליון ליש"ט, קבוצת גולף הישראלית המחזיקה בזיכיון של טופשופ מתייחסת בדיווח למשקיעים להשלכות הצפויות בישראל על המותג.
אתמול (ב') נודע כי הקמעונאית הבריטית המקוונת לא תרכוש במסגרת העסקה את החנויות הפיזיות, כך שמעל 2,500 עובדי הסניפים יפוטרו.
עתה אומרים בגולף כי "טרם נמסרה לה הודעה רשמית על-ידי קבוצת ארקדיה בנוגע להמשך הפעילות מכוח הסכמי הזיכיון, והחברה בוחנת את משמעויות העסקה, ככל שישנן".
עם זאת, גולף מוסיפה ומעדכנת כי לפי שעה ישנה "אי-בהירות ביחס להשלכות העסקה בנוגע לאספקות עתידיות מהמותג".
מנכ"ל אסוס, ניק בייטון, צוטט אתמול (ב׳) בסקיי ניוז כאומר כי החברה "בוחנת את האפשרות לשמור על חנות הדגל של הרשת בבריטניה ברחוב אוקספורד", אך הוא הודה כי היא "אינה בראש בסדר העדיפויות", והוסיף: "זה משהו שאנחנו שוקלים, אבל אנחנו לא עסק של חנויות פיזיות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.