מניית פריון נטוורק מזנקת במסחר היום בבורסה בתל אביב ב-31%, לאחר שביום שישי טיפסה בנאסד"ק 22% וננעלה במחיר של למעלה מ-20 דולר, שמשקף לחברה שווי של 508 מיליון דולר. מתחילת 2021 הוסיפה המניה לערכה 60.5% ובשלושת החודשים האחרונים 175%. בשנת 2020 היא יותר מהכפילה את ערכה.
ברקע לעליות בסוף השבוע בנאסד"ק, רכישה שביצעה חברת Magnite שכמו פריון עוסקת בתחום הפרסום הדיגיטלי. מגנייט הודיעה על רכישת חברת SpotX מידי חברת RTL, בתמורה ל-1.17 מיליארד דולר, כמחצית מהסכום במזומן והיתר במניות. לפי נתונים שפרסמה החברה הרוכשת, הכנסות החברה הנרכשת ב-2020 היו כ-116 מיליון דולר, כך שהעסקה מתבצעת לפי מכפיל הכנסות של כ-10. פריון, לעומת זאת, נסחרת במכפיל צנוע בהרבה גם לאחר הזינוק במניה. לפי תחזית החברה ל-2020, היא אמורה לסיים את השנה עם הכנסות של 320-325 מיליון דולר.
פריון תפרסם את הדוחות הכספיים לרבעון הרביעי ולשנת 2020 ביום שלישי הקרוב. לאחרונה, במסגרת הנפקת מניות שביצעה בה גייסה 66 מיליון דולר, החברה פרסמה תחזית מעודכנת ל-2020 והיא מצפה להציג בה גם EBITDA מתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) של 32-32.5 מיליון דולר ורווח נקי על בסיס Non-GAAP של 80-82 סנט למניה.
פריון, בניהולו של דורון גרסטל, מספקת פתרונות בתחומי החיפוש באינטרנט והפרסום הדיגיטלי. התאוששות שוק הפרסום הדיגיטלי בחודשים האחרונים הובילה להעלאת תחזית החברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.