אתר המדיה החברתית רדיט, שעמד בלב שיגעון המניות בשבועות האחרונים, דיווח אתמול על גיוס של למעלה מ-250 מיליון דולר בסבב גיוס חדש, שהכפיל את הערכת השווי של החברה ל-6 מיליארד דולר.
חברת המדיה החברתית הוערכה ב-3 מיליארד דולר לאחר סבב גיוס קודם שבוצע בפברואר 2019. "החלטנו שזאת ההזדמנות הנכונה לבצע השקעות אסטרטגיות ברדיט הכוללות וידאו, פרסום, מוצרי צריכה והתרחבות לשווקים בינלאומיים", נכתב בבלוג של החברה.
מנכ"ל רדיט, סטיב הופמן, אמר ל"וול סטריט ג'ורנל" כי זה זמן טוב לגייס כספים. "הערכות השווי מאוד גבוהות כרגע. רצוי לגייס כסף כשיש הזדמנות לעשות זאת, ולרדיט הייתה שנה חזקה", אמר הופמן.
רדיט, אליה נכנסים יותר מ-50 מיליון משתמשים פעילים ביום, ציינה בבלוג כי ההכנסות מפרסום עלו ב-90% ברבעון האחרון, לעומת השנה אשתקד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.