טוויטר הצליחה להכות את תחזיות האנליסטים להכנסות ולרווח ברבעון הרביעי של 2020, אך הזהירה כי ההוצאות שלה צפויות לגדול ביותר מ-25% השנה. בנוסף, הרשת החברתית לא עמדה בציפיות השוק לגבי הגידול במצטרפים חדשים. מניית החברה עולה ב-1.3% במסחר המאוחר.
הרווח למניה עמד על 38 סנט, לעומת צפי של 31 סנט. ההכנסות הסתכמו ב-1.29 מיליארד דולר - זינוק של 28% לעומת התקופה המקבילה. צפיות השוק היו להכנסות בהיקף 1.19 מיליארד דולר. ההכנסות מפרסומות הסתכמו ב-1.15 מיליארד דולר, עלייה של 31%.
היקף המשתמשים הפעילים היומי שיכולים לראות פרסומות (mDAUs) עמד על 192 מיליון, לעומת ציפיות ל-193.5 מיליון. מדובר בתוספת של 5 מיליון משתמשים לעומת הרבעון השלישי של 2020. מספר המשתמשים הכולל בטוויטר צמח ב-26.3% לעומת שנה שעברה.
ההוצאות של טוויטר הסתכמו ב-1.04 מיליארד דולר ברבעון הרביעי של השנה, עלייה של 21%. החברה ציינה כי ההוצאות יגדלו עוד בשל הכוונה להגדיל את מצבת העובדים ביותר מ-20% בשנה הקרובה, בעיקר בתחומי הנדסה, מוצר, עיצוב ומחקר.
טוויטר ציינה כי היא צופה שהכנסותיה ברבעון הראשון של 2021 יעמדו על בין 940 מיליון דולר ל-1.04 מיליארד דולר. צפיות האנליסטים היו ל-965.14 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.