מקוטג׳ לבמבה: איל ארד מונה לתפקיד מנכ"ל חברת הסחר של קבוצת אסם-נסטלה ויחליף את ניר מטוסביץ שעובר לשמש כמנהל הסחר של שופרסל. בשנה האחרונה שימש איל כסמנכ"ל מכירות והפצה של גלידות פלדמן.
לארד (57) יש ניסיון של שנים רבות בענף המזון. במשך 13 שנה הוא מלא תפקידים בכירים בחטיבות המכירות והלוגיסטיקה בקבוצת תנובה, ובתפקידו האחרון אף שימש כסמנכ"ל המכירות של חברת המזון הגדולה בישראל.
קבוצת אסם-נסטלה מנוהלת בידי אבי בן אסאייג. מכירותיה לשוק הקמעונאי עמדו ב-2020 על כ-3.8 מיליארד שקל, לפי נתוני סטורנקסט, כשהיא אוחזת בנתח שוק של 9% ממכירות שוק המזון והמשקאות בישראל.
חטיבת הסחר של אסם אחראית על ניהול הפעילות המסחרית של הקבוצה עם רשתות השיווק והשוק הפרטי. מערך המכירות שלה מפיץ לשוק המאורגן והפרטי בכל רחבי הארץ מוצרים יבשים, מצוננים וקפואים, הכוללים את מותגי אסם, נסטלה, צבר, טבעול, מטרנה, בונז'ור וכן מוצרים של יצרנים נוספים וביניהם עוף טוב, דורות, בית השיטה ותפוגן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.