מתאימה את עצמה לשינויים בהרגלי הצריכה? רשת אורבניקה מקימה פורמט של חנויות עירוניות בשטח קטן שמתאים למתחמים שכונתיים - כך נודע לגלובס.
רשת האופנה והאביזרים המוזלת שבשליטת קבוצת קסטרו, המתאפיינת בחנויות ענק, משנה כיוון ופותחת לראשונה חנות בשטח של 350 מ"ר תחת השם "מיני אורבניקה", המהווה פחות מ-20% משטח חנויות קיימות של הרשת.
מדובר בקונספט חדש שמיועד לאפשר לרשת, שבדרך-כלל פועלת בשטחים גדולים שדומים לשטח של סופרמרקט, להיכנס גם למתחמים קטנים יותר.
חנות ראשונה תחת הפורמט החדש נפתחה בימים האחרונים בעיר נתיבות במתחם פריז. עד כה הפעילה אורבניקה כ-15 חנויות שמשתרעות על שטחים נרחבים בסדרי גודל של כ-2,000 מ"ר.
אורבניקה היא אחת מהרשתות שפועלות תחת קבוצת האופנה הציבורית קסטרו-הודיס בניהולו של רון רוטר. החברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-380 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.