חברת פריון נטוורק מעלה את התחזיות השנתיות שלה ומספקת תחזית לרבעון הראשון של השנה. התחזית המקורית שמסרה החברה הייתה להכנסות של 350-370 מיליון דולר ב-2021, וכעת התחזית עולה ל-370-380 מיליון דולר - נתון המשקף צמיחה של כ-14% לעומת ההכנסות ב-2020. במקביל, פריון צופה שה-EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) יגיע השנה ל-37-38 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת ל-35-37 מיליון דולר ובהשוואה ל-32.8 מיליון דולר ב-2020.
במקביל, פריון מעריכה כי הרבעון הראשון יניב הכנסות של 86-87 מיליון דולר ו-EBITDA של 7.2 מיליון דולר. תחזית האנליסטים היא להכנסות של 82.8 מיליון דולר.
פריון מספקת פתרונות דיגיטליים בתחומי החיפוש באינטרנט והפרסום. מנכ"ל החברה, דורון גרסטל, מסר היום (ג'): "התנופה של פריון נובעת מיכולתנו ליהנות מהשינויים המהירים בתקציבי הפרסום הדיגיטלי המנותבים לאתרי תוכן וטלוויזיות חכמות (CTV), רשתות חברתיות, ולפרסום מבוסס חיפוש. לאור מגמה חיובית זו, אנו צופים לסיים את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של 86-87 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של 31% לעומת הרבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם ברבעון הראשון צפוי להגיע לפחות ל-7.2 מיליון דולר, לעומת 6.2 מיליון דולר ברבעון המקביל".
פריון נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב בשווי של 774 מיליון דולר לאחר עלייה של כ-70% במחיר המניה שלה מתחילת השנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.