חברת פז השלימה את רכישת רשת המרכולים סופר יודה בכ-170 מיליון שקל. רשת סופר יודה מונה 16 סניפי סופר שכונתיים.
בפז מציינים כי החברה מתכוונת להכפיל היקף החנויות של רשת סופר יודה בתוך 3 שנים ולהאיץ את קצב פתיחת חנויות ה-yellow market. לפז יש כיום 17 מרכולים שכונתיים שפועלים תחת המותג market Yellow ו-241 חנויות yellow בתחנות התדלוק של החברה ברחבי הארץ.
מכירות סופה יודה הסתכמו ב-12 החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2020 בכ-228 מיליון שקל. הרווח הגולמי שלה עמד על 73 מיליון שקל, וה-EBITDA הסתכם בכ-21 מיליון שקל.
ניר שטרן , מנכ"ל פז, ציין כי "רכישת סופר יודה מחזקת את הזרוע הקמעונאית של פז ומבססת את מעמדה כשחקנית הנוחות המובילה בישראל. הרכישה תהווה פלטפורמת צמיחה משמעותית עבורנו ותסייע לנו להתבסס באחד מתחומי הקמעונאות הצומחים בישראל ובעולם".
את פז ייצגו בעסקה עורכי הדין ניב סיון, אוהד גראוב ושרון סלינס ממשרד הרצוג. את סופר יודה ובעל השליטה בה ייצגו בעסקה עורכי הדין עמית לייזרוב ורועי צמח ממשרד כספי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.