קבוצת קסטרו נכנסת לתחרות בתחום המוצרים לבית. לגלובס נודע כי קבוצת האופנה הציבורית קסטרו-הודיס נערכת לפתוח רשת כלי בית. לפי הערכות, השם שצפוי להיבחר לרשת הוא קסטרו הום (Castro Home).
קסטרו תיכנס לתחום רווי מתחרות, ביניהן גם קבוצות בתחום האופנה שמפעילות רשתות בתחום, כמו גולף אנד קו, פוקס הום, זארה הום ו-H&M הום; וגם בשחקניות ריהוט שפועלות בקטגוריה הזו, דוגמת איקאה. עוד נודע כי בכוונת קסטרו לפתוח בו-זמנית כעשר חנויות תחת המותג החדש.
תהיה זו הכניסה הראשונה של הקבוצה בניהולו של רון רוטר, שהתמקדה עד היום באופנה, אביזרים וקוסמטיקה, לתחום חדש לה לחלוטין - כלי בית. הכניסה הזו מתרחשת עתה לאחר שנה שבמהלכה גדל הביקוש לרכישת מוצרים לבית על רקע התארכות השהייה בבתים בשל מגבלות התנועה והסגרים.
קבוצת קסטרו שהתמזגה לפני כשנתיים וחצי עם קבוצת הודיס מפעילה כיום שורה של מותגים ביניהם קסטרו, הודיס, אורבניקה, טופ טן, קרולינה למקה, איב רושה, וקיקו מילאנו. הקבוצה נסחרת בבורסה בת״א לפי שווי של 405 מיליון שקל.
קבוצת קסטרו מונה 381 חנויות ודוכנים בישראל, בנוסף ל-29 חנויות ודוכנים בחו"ל. קסטרו מציינת כי בתקופת הדוח פתחה חמש חנויות למותגים קרולינה למקה, קיקו מילאנו וטופ טן, ובמקביל סגרה 31 חנויות של מותגי הקבוצה.
בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה, הציגה קסטרו שחיקה של 26% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, לסך של 918 מיליון שקל. את התקופה הזו סיכמה קבוצת האופנה עם הפסד נקי של 13 מיליון שקל, קיטון 80% בגובה ההפסד שלה.
מקסטרו נמסר בתגובה: ״איננו נוהגים להתייחס לשמועות באם הן נכונות או לא נכונות. קסטרו הינה חברה ציבורית המדווחת באופן מסודר בעת הצורך".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.