כרבע מלקוחות yes השלימו מעבר לצפייה בטלוויזיה על גבי האינטרנט במקום הלוויין. המספר העדכני הוא כ-140 אלף לקוחות שעברו -yes פלוס או סטינג TV מתוך כ-550 אלף לקוחות של החברה. נכון לסוף שנת 2020 המספר הסתכם ב-120 אלף לקוחות עם שיעור הצטרפות של 22%.
לשם השוואה, בסוף 2019 עמד מספר הלקוחות על 40 אלף בלבד, כך שבשנת 2020 החברה העבירה 100 אלף לקוחות מהלוויין לאינטרנט.
yes צפויה לעזוב את הלוויין סופית בעוד כמה שנים, ובינתיים היא ממשיכה במאמצים להעביר כמה שיותר לקוחות לאינטרנט. ב-2020, yes פלוס הצליחה להרחיב את בסיס הלקוחות שלה ונדרשה פחות לשמר לקוחות דרך השירות המוזל סטינג TV.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.