טסלה דיווחה היום כי מסרה במהלך הרבעון הראשון של 2021 כ-184,800 כלי רכב וייצרה 180,338 כלי רכב. הנתון היה גבוה מצפי האנליסטים שהעריכו בממוצע שענקית המכוניות החשמליות תמסור כ-168 אלף רכבים.
כל הרכבים שטסלה ייצרה במהלך הרבעון היו ממודל 3 ומודל Y, אם כי היא מסרה ללקוחות 2,020 רכבים מסוג מודל S ומודל X.
טסלה נסחרת כיום בניו יורק בשווי של 635 מיליארד דולר לאחר שמניית החברה רשמה ירידה של כ-10% מתחילת השנה.
אחרי שטסלה השיקה השנה בישראל מכוניות חשמליות, מגיע גם תורה של תשתית הטעינה. באמצע השבוע (ג') הודיעה החברה רשמית על התחלת ההפעלה של תחנות ה"סופר-צ'ארג'ר" הראשונות של החברה בישראל, שמיועדות ספציפית ללקוחות החברה, כאשר מחיר ההטענה יעמוד על שקל אחד בלבד לכל קילוואט-שעה, ללא עלויות חיבור קבועות.
המשמעות היא שטעינה מלאה של מכונית טסלה 3 תעלה כ-60-80 שקל בלבד, נמוך משמעותית מהמחיר של טעינה בתחנות ציבוריות רגילות בתשלום. התחנה הראשונה שהחלה לפעול, עם שש עמדות בקניון עזריאלי בתל אביב, היא גם הראשונה בישראל שתומכות בהטענה אולטרה-מהירה בקיבולת של 250 קילוואט-שעה.
לטענת החברה העמדות מאפשרות לטעון את המכוניות תוך דקות ספורות. כך, למשל, ניתן להוסיף לטסלה 3 בתצורת "טווח ארוך" כ-120 קילומטרים של נסיעה בתוך 5 דקות בלבד. בהמשך השנה צפויה טסלה לפתוח עוד שלושה מרכזי טעינה בישראל, כולל בחיפה, באר שבע ואילת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.