חוקר התקשורת הידוע מרשל מקלוהן מוכר בזכות שני מושגים שטבע: העולם שלנו הוא "כפר גלובלי קטן" ו"המדיום הוא המסר". אכן, מסתבר שאמצעי תקשורת וכלי תחבורה, שלמעשה הם גם אמצעים לקשר בינינו, מהווים גורם מאוד משמעותי בתהליך סוציולוגי כלכלי ותרבותי המכונה גלובליזציה.
בפרק הראשון בסדרה "גלובליזציה" בפודקאסט קטע כלכלי מציג ד"ר אושי שהם-קראוס את הקשר בין מידות התחתונים, מכשיר טלוויזיה חכמה ומגיפה עולמית אחת: שלושתם קשורים למושג "מדיום", או "אמצע", ושלושתם הפכו למוכרים בכל בית בזכות הגלובליזציה.
■■
ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.