חברת הביטוח הדיגיטלי למונייד מתרחבת לשוק ביטוחי הרכב. החברה דיווחה היום כי היא צפויה להשיק את "Lemonade Car" במהלך השנה, וכבר מציעה ללקוחות להירשם לשירות. למונייד מציינת שזוהי התרחבות שלישית שלה לתחום ביטוח חדש תוך פחות משנה: החברה התחילה את דרכה בתחום ביטוחי הבתים, הוסיפה את תחום הביטוח לבעלי חיים ובהמשך את ביטוחי החיים.
למונייד מעריכה את שוק הביטוח לרכב בארה"ב ב-300 מיליארד דולר, ומוסיפה כי בין לקוחותיה הקיימים יש בעלי רכבים המוציאים מדי שנה סכום מצרפי של 1 מיליארד דולר על ביטוחי רכב.
"אנו רואים ביקוש מדהים למוצרי ביטוח הרכב של למונייד מצד הלקוחות שלנו, ולכן צוות גדול בחברה עובד על מה שאנחנו מאמינים שיהפוך לפתרון ביטוח הרכב הטוב ביותר בשוק", מסר שי וינינגר, מייסד משותף ומנהל התפעול בחברה.
למונייד הוקמה על-ידי וינינגר והמנכ"ל דניאל שרייבר. החברה מבססת את פעילותה על טכנולוגיות ביג דאטה ובינה מלאכותית. היא הונפקה בשנה שעברה בבורסת ניו יורק ושווי השוק הנוכחי שלה הוא 5.4 מיליארד דולר. מחיר המניה נחתך ב-54% מהשיא אליו טיפסה בינואר, אך הוא עדיין גבוה ב-190% ממחיר ההנפקה הראשונית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.