ספוטיפיי מודיעה ללקוחותיה כי היא מעלה את מחירי התוכניות שלה בבריטניה ובחלקים מאירופה, לצד תמחור חדש של התוכנית המשפחתית בארצות הברית. המנויים מקבלים הודעות מהחברה, המציינות שינויים במחירי המנויים שייכנסו לתוקף מה-30 באפריל - משמע ייראו את החיוב החדש הראשון בחודש יוני. מנויים יחידים, לא יושפעו מהשינוי של ספוטיפיי. פוטיפיי אישרה לגלובס כי המחירים בישראל אינם יעלו בסבב הנוכחי.
בארצות הברית, מנוי משפחתי יעלה בדולר, משמע יעלה 15.99 דולרים לחודש. בבריטניה, מנוי לסטודנט יעלה 5.99 ליש"ט (במקום 4.99 ליש"ט) ומנוי זוגי יעלה 12.99 ליש"ט לחודש. גם מנויים משפחתיים ישלמו יותר - 16.99 ליש"ט, במקום 14.99 ליש"ט.
גם באירופה נראה שינויים, בחלק מהמדינות כמו אירלנד. מנוי סטודנט יעלה 5.99 אירו, מנוי זוגי יעלה 12.99 אירו ומנוי משפחתי יעלה 17.99 אירו (במקום 14.99 אירו). בהמשך, עדכון המחירים צפוי להיכנס למדינות נוספות באסיה ובדרום אמריקה.
ברבעון האחרון ספוטיפיי דיווחה על הפסדים של 125 מיליון אירו, כשההכנסה הממוצעת למשתמש צנחה ב-8%, כשיש לחברה 150 מיליון מנויים. ביום חמישי הקרוב צפויה החברה לפרסם נתונים כלכליים, שם יהיה אפשר להבין עוד יותר את סיבת העלאת המחירים.
ספוטיפיי נכנסת לפייסבוק
אתמול (ב'), הודיעו ספוטיפיי ופייסבוק על מיני נגן חדש שיאפשר למשתמשים להאזין למוזיקה ולפודקאסטים דרך אפליקציית פייסבוק מבלי לעבור בין האפליקציות. הפיצ'ר הזה נועד לשפר את האופן שמשתמשים משתפים תוכן. משתמשי הפרימיום יכולים לשמוע כרגיל, משתמשים אחרים יוכלו לשמוע בעזרת המיני נגן בליווי פרסומות. הפיצ'ר החדש זמין גם בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.