המומנטום העסקי החיובי בחברת פריון נטוורק נמשך: החברה עקפה את התחזיות ברבעון הראשון של השנה, ומעלה את התחזית השנתית פעם נוספת. פריון מספקת פתרונות בתחומי החיפוש באינטרנט והפרסום הדיגיטלי.
הכנסות החברה ברבעון הראשון צמחו ב-36% ביחס לרבעון המקביל, ל-89.8 מיליון דולר. תחום הפרסום הדיגיטלי תרם 38.1 מיליון דולר לשורת ההכנסות, צמיחה של 60.7%, ותחום החיפוש צמח ב-22.1% ל-51.7 מיליון דולר.
הרווח הנקי לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP) עלה מ-1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל ל-3.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021. בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים, הרווח הנקי Non-GAAP הסתכם ב-7 מיליון דולר, עלייה של 40.8%.
כאמור, פריון מעלה שוב את תחזית ההכנסות השנתית שלה וצופה ש-2021 תסתיים עם הכנסות של 390-410 מיליון דולר, צמיחה של 22% לעומת 2020; התחזית המקורית הייתה להכנסות של 350-370 מיליון דולר והיא הועלתה לפני חודשיים ל-370-380 מיליון דולר. תחזית ה-EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) היא של 39-41 מיליון דולר, לעומת התחזית הקודמת ל-37-38 מיליון דולר.
המנכ"ל, דורון גרסטל, אמר היום: "מגוון המוצרים שלנו בערוצי הפרסום השונים והיכולת הייחודית לייצר הכנסות הן מצד המפרסמים והן מצד אתרי התוכן - היו גורמי המפתח לצמיחה המואצת בהכנסות, שהחלה ב-2020. התנופה החזקה שלנו נמשכה ברבעון הראשון עם צמיחה של 36% בהכנסות הכוללות, וגידול של 61% בהכנסות מפרסום באתרי תוכן וברשתות החברתיות, בהשוואה לרבעון המקביל. השגנו זאת תוך שמירה על רווחיות חזקה ותזרים מזומנים חיובי".
גרסטל הוסיף: "המשך התנופה ואימוץ חזק של הטכנולוגיה שלנו, מאפשר לנו להעלות את תחזית ההכנסות השנתית לכ-400 מיליון דולר, המשקפת צמיחה שנתית של יותר מ-20% זו השנה השנייה ברציפות. בנוסף, אנו מחויבים לספק ערך משמעותי לבעלי המניות ולהשגת היעד האסטרטגי - הכנסות שנתיות של 500 מיליון דולר לפני המועד המקורי שהצבנו ל-2023".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.