חברת אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) דיווחה הבוקר (א') על תוצאות טובות לרבעון הראשון של 2021.
הכנסות החברה ברבעון גדלו ב-36.5% לכ-697.2 מיליון שקל, לעומת 510.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מגידול במחזור המכירות במגזר מוצרי צריכה חשמליים ומגידול במחזור המכירות במגזר קמעונאות חשמל.
הרווח התפעולי ברבעון גדל בכ-122% לכ-45.5 מיליון שקל, ובשורה התחתונה הציגה החברה עלייה של כ-30% ברווח הנקי ברבעון הראשון לכ-35.6 מיליון שקל.
אלקטרה מוצרי צריכה פועלת בשלושה תחומי פעילות: יבוא, ייצור, יצוא, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי צריכה חשמליים ומתן שירות למוצרים; הפעלת רשתות שיווק קמעונאיות למכירת מוצרי צריכה חשמליים (לאחרונה נכנסת החברה לתחומים נוספים); ופיתוח והקמה של נדל"ן להשקעה.
צביקה שווימר, מנכ"ל החברה, מסר היום כי "אנו פותחים את שנת 2021 עם המשך המומנטום העסקי החיובי ומציגים היום גידול משמעותי בהכנסות וברווח הנקי לרבעון הראשון. תוצאות אלה משקפות הן את המהלכים האסטרטגים שביצענו להעמקת יתרונות החברה בתחומי פעילותה, והן את הרוח הגבית החזקה ממנה נהנית החברה לאור השינויים בסגנון החיים ובהרגלי הצריכה".
לדבריו, "אלקטרה צריכה פועלת כיום לפיתוח עסקי מואץ בעולמות התוכן בהן היא מתמחה וכן בתחומים משיקים בעלי פוטנציאל הצפת ערך משמעותי. בשבוע החולף חתמנו על הסכם לרכישת השליטה ברשתות הקמעונאות יינות ביתן ומגה, כאשר ניהול הרשת יתבצע על-ידינו, ולאחרונה הודענו על כניסה אסטרטגית לתחום הטיולים והפנאי באמצעות רכישת השליטה בחברת סער א.ת יזמות ומסחר, שבין היתר היא זכיינית המותג Columbia בישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.