רשת המזון הלא כשרה טיב טעם עדיין לא פתחה חנות פיזית בירושלים, אולם היא פוזלת לכיוון הבירה בזווית המשלוחים. ברשת אומרים כי יש היתכנות כלכלית לנוכחותה בירושלים, ומציעים לירושלמים להזמין מהאתר שלה ולקבל משלוחים לביתם - כולל בשבתות ובחגים. ליקוט המוצרים ייעשה מסניף טיב טעם ראשון לציון מזרח.
לרגל ההשקה יוצאת הרשת בקמפיין הנאמד בכחצי מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. הקמפיין נשען על ביטויים מוכרים ביהדות, כמו "ימות השליח" ו"למשלוח הבא בירושלים הבנויה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.