הרשות להגנת הצרכן קנסה את פלאפון ב-584 אלף שקל בגין הטעיית צרכנים. הרשות הודיעה לחברה כי מצאה שבעת פנייה של לקוחות למוקדי השירות לצורך שיפור חבילת הסלולר שלהם, הנציגים הציעו להם עסקאות המשך והטעו אותם לחשוב שהן חלק מעסקת הסלולר. כך, למשל, הציעו להם הנציגים רמקולים, אוזניות וטאבלטים.
לדברי הרשות, מהצרכן הוסתרה העובדה שמדובר בעסקת מכירה שונה ומבודלת, ושהוא אינו מחויב כלל לבצעה. הצרכנים מצאו עצמם משלמים על מוצר שברובם המכריע של המקרים כלל לא היה להם צורך בו, ושרק בדיעבד נודע להם כי אינו כלול במקורו במחיר עסקת שירותי הסלולר, כפי שהוטעו לחשוב.
מפלאפון נמסר בתגובה: "מדובר בתלונות בודדות מלפני כארבע שנים. במרביתן טיפלנו זמן רב לפני פניית הרשות, וחלקן מבוססות על עובדות לא נכונות. הן אינן מייצגות את מדיניות החברה בשום אופן".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.