גל עליות המחירים ממשיך, וכעת מחירי החיתולים של פמפרס מתייקרים: חברת דיפלומט, המפיצה את מוצרי פמפרס, הודיעה לקמעונאים על העלאה בשיעור של 5% במחירי מוצרי פמפרס.
בדוחות דיפלומט לרבעון הראשון של 2021, שפורסמו אתמול (א'), אותתה החברה על העלאת מחירים בקנה, וכבר למחרת היא מיישמת את ההתראה.
■ רמי לוי קורא ל"מחאת מדפים", ובשופרסל שותקים: איך מגיבים ברשתות השיווק לגל עליות המחירים?
הנימוק של דיפלומט, המשמשת כמפיצה ומשווקת של מוצרים ממותגים שונים בתחום המזון והטואלטיקה, הוא התייקרות משמעותית של ההובלה הימית בשנה האחרונה. בשלב זה החברה לא מודיעה על התייקרות של מוצרים נוספים.
דיפלומט משווקת בין השאר את מוצרי קלוג'ס, ג'ילט, היינץ, קפה ג'ייקובס, קפה אילי, טונה סטארקיסט, מילקה, ביונד מיט, מזולה, מוצרי הכביסה של טייד, אריאל, לנור, פיירי ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.