כפי שמסתמן עכשיו, יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, צפויה להחליף את מירי רגב כשרת התחבורה והבטיחות בדרכים הבאה של ישראל. בהסתמך על הצהרות שלה בעבר, נראה כי את הקרב הראשון שלה היא תנהל מול ראשי הסיעות החרדיות, שכן לא פעם היא התבטאה בדבר החשיבות של פתיחת התחבורה הציבורית בשבת. כך למשל בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה לפני כשנתיים וחצי שבו היא מנתה מספר תחלואים במדינה, היא כתבה שישראל היא הדמוקרטיה היחידה בעולם שאין בה תחבורה ציבורית בשבת. היא חזרה על הנושא גם בראיון לעיתון כל העיר ירושלים במרץ האחרון, כשאמרה כי, "לא יכול להיות שבעיר הבירה שלנו יש ציבור שלם שאין לו חופש תנועה בשבת". עם זאת היא הבהירה שבאזורים שבהם יש שמירת שבת מוחלטת יש לשקול את הנושא.
תחום נוסף שמיכאלי תבקש לקדם כשרת תחבורה הוא התחבורה הציבורית בכלל. כבר ב-2017 קידמה מיכאלי, יחד עם ח"כ מירב בן ארי, הצעת חוק לעידוד נושא הקארפול. במצע מפלגת העבודה לפני הבחירות האחרונות נכתבו דברים ברוח דומה. "נפעל להקטנת התלות ברכב פרטי מזהם שרק מעמיד אותנו בפקקים. נקדם פיתוח פתרונות חלופיים בני השגה, כמו תחבורה ציבורית ראויה, רכבים חשמליים ושיתופיים, אופניים וגם עבודה מרחוק. נקדם האצת פרויקטי תשתית להסעת המונים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.