מחירי רכבי טסלה יעלו בעקבות לחצים בשרשראות האספקה בתעשיית הרכב הגלובלית, בייחוד בגזרת חומרי הגלם, כך לפי ציוץ של אלון מאסק, מנכ"ל טסלה.
"המחירים עולים בגלל לחצי עלויות בשרשראות האספקה בכל התעשייה. חומרי גלם בעיקר", צייץ מאסק אמש (ב').
מנכ"ל חברת הרכב החשמלי הגיב למשתמש טוויטר לא מוכר בשם @Ryanth3nerd, שציין כי "הכיוון שאליו טסלה הולכת לא מוצא חן בעיניי" והוסיף כי המחירים עולים אבל החברה מסירה מגוון פיצ'רים מהרכבים עצמם, כמו תמיכת גב.
בחודש מאי האחרון טסלה העלתה את מחירי מודל 3 ומודל Y שלה, העלאת המכירים החמישית של חברת הרכב בחודשים האחרונים.
בשיחת הוועידה האחרונה עם משקיעי טסלה מאסק אמר כי החברה "חוותה את אתגרי שרשרת האספקה הקשים ביותר", כולל מחסור בספינות. "אנחנו בעיקר אחרי הבעיה הזאת כבר", הוסיף המנכ"ל בשיחה.
בתגובה להסרת תמיכת הגב במודל Y, טסלה הגיבה כי "התמיכה הוסרה רק במושב הנוסע הקדמי. התיעוד שלנו מראה שימוש כמעט אפסי בפיצ'ר וזה לא שווה את את העלות שלו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.