קבוצת מנועי בית שמש, יצרנית חלקים למנועים תעופתיים באירופה, הודיעה כי התקשרה עם לקוח חדש בהסכם לייצור חלקים למנוע סילון חדש בהיקף של כ-45 מיליון דולר, על פני תקופת חיי המנוע המוערך בלפחות כ-21 שנות ייצור. להיקף הפרויקט יש פוטנציאל לגדול לכ-58 מיליון דולר.
במסגרת העסקה, החברה תפתח ותייצר ממפעלה בבית שמש מוצר חדש נוסף עבור הלקוח למנועים מתקדמים. ההתקשרות הינה עם לקוח אסטרטגי של הקבוצה, "מהמובילים בתחום ייצור חלקי מנוע לעולם התעופה" כפי שציינה החברה בדיווח, וההסכם מהווה נדבך חשוב לכניסת הקבוצה לתכנית מנועים חדשה והגדלת הפעילות מול הלקוח.
רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש, מסר כי "הקבוצה ממשיכה במאמציה לבחון את הרחבת שיתופי הפעולה עם לקוחותיה האסטרטגיים במקביל להרחבת העסקים ומנועי הצמיחה שלה".
מנועי בית שמש נמצאת בשליטת קרן פימי, ופעילותה מתבצעת במנועי בית שמש (בית שמש) ובחברות הבנות חישולי כרמל בע"מ (חיפה) ו-LPO (סרביה). החברה פועלת בשני תחומים: ייצור חלקים למנועי סילון (לרבות עיבוד שבבי, ייצור יציקות מדויקות וחישול של חלקי מתכת למנועי סילון), וכן בתחום השיפוץ, הרכבה והנדסה של חלקים שונים למנועים ופיתוח וייצור של מנועי סילון. השירותים והמוצרים שמספקת הקבוצה מיועדים לשוק התעופה האזרחי ולשוק התעופה הצבאי. כיום מרבית מכירותיה של הקבוצה הן לשוק האזרחי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.