דלתא גליל מרחיבה את היריעה: תייצר עבור חברת הספורט אדידס מוצרי הלבשה תחתונה ממותגת.
במסגרת הסכם הזכיינות הגלובלי בין שתי החברות, דלתא גליל תעצב, תייצר ותשווק קולקציות תחתוני גברים ונשים עבור אדידס עם התוויות Badge of Sport (במסגרת הלבשת ספורט) ו-Original (בקטגוריות האופנה).
הקולקציות יושקו באביב 2022, בין השאר באירופה, במזרח התיכון, באפריקה, בדרום ומזרח אסיה. קולקציית הנשים תופץ בנוסף גם בצפון אמריקה.
דלתא גליל מייצרת עבור מותגי ספורט שונים, כולל נייקי, אנדר ארמור ולולולמון. בתחום ההלבשה התחתונה מייצרת החברה עבור מותגים כמו ויקטוריה'ס סיקרט, קולומביה, לקוסט, הוגו בוס, טומי הילפיגר וקלווין קליין. במסגרת הייצור עבור מותגים פרטיים מייצרת החברה עבור הרשתות וולמארט וטרגט.
אסף אלפרוביץ' סמנכ"ל הכספים של דלתא גליל, מסביר כי בדומה לנעשה עם מותגים כמו קלווין קליין, גם שיתוף-הפעולה עם אדידס יתבסס על כך שדלתא גליל תהיה אחראית על כל שלבי היצור והעיצוב ביחד עם מעצבי אדידס, וכן על הפצת המוצרים ברשתות שבהן היא פעילה.
דלתא מביאה את הפיתוחים והחדשנות בייצור בדים (שחלקם מגיעים ממרכז החדשנות של החברה בכרמיאל), קובעת את התמחור, ולמעשה אמונה על הייצור מ-א' ועד ת'. ערוץ זה מהווה כ-60% מהפעילות של דלתא גליל, והוא הערוץ הרווחי יותר מבחינתה.
החברה כבר עבדה עם אדידס בעבר הרחוק, וכעת, מסביר המייסד ובעל השליטה אייזיק דבח את חשיבות ההסכם עבור החברה. "שיתוף-פעולה עם מותג עולמי כמו אדידס פותח לנו דלתות לשווקים שאנחנו לא נמצאים בהם, כמו בהודו או בסין, שם נמכור את מוצרי ההלבשה התחתונה של אדידס לגברים ולנשים בכ-10,000 חנויות", אומר דבח לגלובס. "בדרך הזו נוכל להכיר את השווקים הללו, ולהיכנס עם המותגים האחרים שלנו לאזורים שבהם אין לנו נוכחות.
"על הסחורה שייצרנו עבור אדידס אנחנו עובדים כבר יותר משנה. בימים אלה התחלנו להראות את הסחורה שיוצרה, ונתחיל בהפצה בתחילת 2022. תחילת שיתוף-הפעולה עם אדידס מתמקד בייצור תחתונים, אבל אחרי שהמכירות יגדלו, אני בטוח שנוכל לקבל רישיונות לייצור של מוצרים אחרים של המותג".
הגידול בביגוד ספורט
לאחרונה פרסמה החברה את דוחותיה לרבעון הראשון של 2021 שמהם משתקף גידול של 25% במכירות ל-416 מיליון דולר. שנת הקורונה הזניקה את המכירות בערוצים המקוונים ב-272% להיקף של כ-71 מיליון דולר, והרווח הנקי הסתכם ב-15.1 מיליון דולר, לעומת הפסד של 30.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
לפני מספר חודשים הצטרפה לבורסה בתל אביב גם החברה הבת "דלתא ישראל מותגים", שנתוני הרבעון שלה הצביעו אף הם על זינוק במכירות וברווחיות.
בשנה האחרונה נרשם גידול מרשים לא רק במכירות המקוונות, אלא גם במכירות בגדי ספורט בכלל, הן בשל המודעות לפעילות ספורטיבית והן לאור הרגלי העבודה החדשים. "אנשים משקיעים יותר בנוחות, משום שהם נמצאים יותר בבית. במקום לשבת בפקקים, הם עובדים מהבית ויש להם יותר פנאי לספורט. בארה"ב רואים את זה בבירור", אומר דבח.
לדבריו, הגידול בקניות המקוונות נמשך גם לאחר פתיחת החנויות הפיזיות. "כשמסתכלים על המספרים לעומת 2019 רואים שמי שבשנת המגפה קנה באונליין, ממשיך לעשות זאת. אמנם לא בהיקפים שדומים לתקופה שבה החנויות היו סגורות, אבל מזהים את גרף הגידול ממשיך".
לשאלה האם יש סיכוי שדרך הייצור למותג הנחשק לולולמון תבשיל הגעתו לישראל, משיב אלפרוביץ' כי "אנחנו עובדים עבורם וגדלים איתם, אבל הם לא נותנים רישיון לאף אחד. לאור הגידול בביקוש למוצרי יוגה ופילטיס, נשיק תוך מספק חודשים מותג ייעודי תחת דלתא ישראל, שיפנה לקהל הישראלי עם הצעת ערך שמתאימה לצורכי השוק גם מבחינת מחיר, וגם מבחינת האיכות והטכנולוגיה שאנחנו מביאים למותגים שעמם אנחנו עובדים".
דלתא גליל נוסדה ב-1975 והיא מנוהלת על ידי אייזיק דבח, בעלי השליטה החברה. בבעלותה גם מותגי האופנה 7 For All Mankind וספלנדיד שרכשה ב-2016, ומותג ההלבשה התחתונה מצרפת Eminence שהצטרף לקבוצה ב-2018. הייצור של מוצרי החברה נעשה ב-12 מפעלים הממוקמים במדינות שונות, בהן מצרים, טורקיה, צרפת, סין ותאילנד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.